Korkmayın geçiyor almanız çok normal siz bebeğiniz için olabildiğince faydalı beslenin yağlı paketli gıdaları tüketmeyin fazla gerisini kafaya takmayın benim bebeğim 11 aylık oldu ben 40 imin içinde ne 14 kg vermiştim eski kilomun 2 kilo gerisine indim hatta şu anda veriliyor yani korkmayın sadece çok az göbek kalıyor oda normal vücut değişiyor bir canlı yetişiyor kolau mi sanki ölüm yok ki ucunda sağlığınız yerinde olsun gerisi olur verirsiniz