Arkadaslar Suan da iki günlük bir kizim var . iki gün önce sabah uyandim belimde hafiften tutulma gibi bir his vardi cok ama cok hafif tuvalete gittim pembe bir su gelmisti kaynanama soyledim kahvaltimizi yaptik . esyalarimizi aldik hastane yoluna koyulduk evimiz hastaneye iki saat suruyo bende hic agri sanci falan yok tabi vardik ebe muayene etti muayenede canim yandi azcik ebe acimasizdi muayeneyi yapti direkkk kalk kalk sen doguruyon aciklik 8 cm dedi dondum kaldim sonra hemen suni sanci bagladilar aciklik ignesi vurdular yarim saat surmeden dogum haneye aldilar catim cokuk tü bu yuzden ebe kuvvetli ikinmami soyledi tabi sanci ile ikinmak zor ikinamadim agrim coktu sonra ebenin biri karnima bastirdi biridr kesi atti ve kizim dogdu dikisler falan dikilirken o kadar kotu degil zaten uyusturuyor igne diktiler kizla birlikte odamiza gectik suan da iyiyiz bir skntimiz yok