Ozi__ benim daha adetim 3 gün var uygulamada çıkar yazıyordu yapayım dedim ama çıkmadı yanlız üç gündür göğüslerinin üzerine dahi yatamiyorum umut allahtan biliyorum ama artık bende kalmadı 😢😢5 aydır normal değil ki bir kaybım var kayip tan sonra 1 sene eşimle birlikte olamadık gorevdeydi şimdi 5 aydır deniyoruz yok benim yumurtaligimin çok guzelcalistihini söylemişti doktorum eşim sürekli benden bekliyor sağolsun daha geçen zorla onu götürdüm varikosel var dedi dopler gunu bekliyoruz ağladım durdum şimdi yine 😢😢