Hayırlı sabahlar hanımlar dün dün bel karın ağrısı ve birkaç gündür yüksek atesim için hastaneye gittim kan idrar ve ultrason alındı hamilelik negatif çıktı kadın doğuma sevk ettiler ultrasona girdim orda bi sorun çıkmadı doktor büyük ihtimalle hamilesin ama geç döllenme olduğu için kanda görünmedi ve bebek riskte 10 gün kalkma yerinden dinlen sonra gel düşmüşse düşmüştür tutmuşsa tutmuştur dedi dua edin bize 🙏🏻😔