Kızlar merhaba size birkaç sorum olucak. Öncelikle ben iki gün önce idrar testi yaptım ve çok hayalet bir çizgi çıkmıştı o gün kan verdim ve sonuç 39.10 çıktı doğal olarak bugün tekrar kan vermem gerek fakat ben bu sabah tekrar idrar testi yaptım net bir çizgi bekliyordum ama öyle olmadı yine belirsiz bir çizgi çıktı ortaya sizce değerim yükselmiş midir? Yükselmemiş midir? Upuzunn oldu hakkınızı helal edin teşekkürler 🙏🏻