Cileginannesi benim de öyle ilk haftalarda başladı 16 haftalık oldum bildiğin paramparça. Doktor fazla elleme, bişey kullanma dedi. Son aylara yaklaşınca Bakarız çaresine dedi. Hamilelikte beni en zorlayan şey onların acısı oldu. Hava da sıcak olunca yapışıyor sanki sütyene 🤦🏼♀️