musemma içimi kemiren sorulardan biriside bu şalı nadiren kullanıyorum ama yapmayı çok beceremiyorum esarpda çok ağır duruyor ve beyaz esarp takmayı hiç istemiyorum çok ikilemdeyin sanırım lahohusa takımını gıydıgımde fotoğraf çekimi için beyaz şal sonra rahatım için esarp yazma tarzı bişey takarım