Kızlar biliyorsunuz bazılarınız en son 8+5 iken bebegi göremedik kese vardı sadece doktor çarşambaya kadar son kez bekleyelim dedi yarın kontrolum vardı bebek yoksa kürtaj için gün konuşacaktık ama biraz önce tuvalete gittiğimde peçeteye baya kırmızı parçalı kan geldi🤷🏼♀️ Sabahtan beri de belim ağrıyordur ayrıca 2 gündür tansiyonum düşüyor gözlerim kararıyordu. Kanamam artarsa hastaneye gidicem şuan için bekliyorum 🙏🏻🙏🏻