Kızlar merhaba daha öncede böyle bir post açmıştım ama bir sonuca ulaşamadım üstüne daha da kötü oldum 34 haftalık Hamileyim ne yesem hazmedemiyorum sanki yemek borumda ve midemde takılı kalıyor ve o yediğim şey sonrasında yukarı doğru çıkıyor üstüne birde sürekli getiriyor hiç durmadan artık aşırı rahatsız oluyorum geceleri zor uyuyorum doktoruma söyledim oda bebek midene baskı yapıyor porsiyonlarını küçült vs demişti ama kuş kadar yesemde birşey içsemde bu değişmiyor var mı bu sorunu yaşayıpta çözüme ulaşan artık çok yoruldum 3 aydan beri böyleyim git gide kötü oluyorum 😕😕😕😕