bb-merve Öncelikle suni sancı diye bir şey yoktur ☺️ Bize kasılmayı bile sancı olarak empoze edenlere burdan saydırasım var😅
Doğumun başlaması için beyindeki oksitosin hormonunun devreye girmesi lazım. Bazı anne adaylarında bu gerçekleşmiyor. Ve dışardan destek gerekiyor. Size verilen sancı değil,oksitosin 😇 Yani rahme diyor ki kasılmaya başla bebek gelsin artık 😀 Bu şekilde doğum yapan kadınlar genelde çok fazla acı çektiklerini söylerler. Ki bu durum %75 psikolojiktir. Neden? Çünkü beyin diyo ki sen şu an suni sancı alıyosun. Yani 1 hissedeceğin yerde 5 hissetmeni sağlıyor. Bu da bizim için eksi bir durum. Normal sancınızda ne hissedicekseniz bu sancıda da aynısı olucak. Çünkü insanım acı eşiği değişmez. Buna doğrı orantılı olarakta hissediceği acı da değişmez 🥰 Kendinizi korkutmayın. Fazla değil doğumdan bikaç ay sonra hiçbirini hatırlamayacaksınız bile 🦋 Hayırlı doğumlar 😇