39+0'dayim. 5.ayimda kabızlık için ilaç verdi. Çok şükür çok işe yarıyor. Bu zamana geldim. Suyu en az günde 2 lt içiyorum. Hurma yiyorum. Süt içiyorum. Bağırsaklarim bir türlü çalışmıyor. 7 ve 8. Ayda ilaç almadan yediklerimle çok güzel düzene girmişti. Son ayda kabızlık olur mu yaa. Herkes ishal oluyormus ben tam tersi 😃