22haftalik hamileyim dün aniden sağ kasigima ağrı girdi bugün doktora gittim bebek saglikli dedi ağrım içinde ısrar tahlili yaptı enfeksiyon var ondan olabilir ağrın eğer yarına kadar ilaçlarla gecmezse genel cerrahtan görün fitik olabilir dedi böyle yaşayan varmı ?? Fıtık mi idrar enfejsiyonu mu acaba . Çok sert bir ağrı arada beline vuruyor ağrısı elimi koyuncada ağrıyor kasigim