Aysegul18 O markayı kullanmadım bilmiyorum ama bezlerde direk 2 kilo yazmaz diye biliyorum. 2-5 kilo arası yazar mesela ya da 3-5 kilo arası gibi. Bizde 3 kilo doğduk 1 numara bezi 20 gün falan kullandık. Tabi primanın biraz kalıbı büyük her bezin kalıbı farklı. Ama kullanabilirsiniz 1-2 hafta. Zaten günde 10dan fazla bez değişiyor bir paket 2-3 gün anca yetiyor. Bundan sonrakileri duruma göre büyük beden alırsınız.