Haribo42 İnan bende öyleydim mutfakta çok oluyo Benim o gümde tatlı bisey yapmıştım o böcekler genelde tatlı seylere geliyorlarmıs zaten kolumdan üstüme çıkmış sanırım görmedim odaya geldim yatıcaktım aynada birde ne göreyim üstümde o böcekten bi çığlık attım bi bağırdım üstümü soydum hemen baktım yere düşmüş eşim öldürdü bide o kadar hızlı yürüyorlar ki İnan öldüremiyosunda