Suesss Arkadaşlar özel hastanede devlet hastanelerine bakarak kese ve kalp atışı hafta olarak daha mı erken duyuluyo burda okudum böyle bişey şaşırdım yani bunu tecrübe eden var mı aranızda 😊
Sevdakyr Suesss Evet fark ediyor şahsen ben 5+4de özelde muayene oldum ve kalp atışı duyuldu 2 gün sonra devlete gittim resmen keseyi zor gördü kalp atışı da duyuldu duyulmadı arasında birşey oldu. Doktor daha küçük net duyulmaz dedi bende Doktora iki gün önce özelde duyuldu hocam deyince bozuldu.
Mucizem00 Suesss bebegin gelişim sürecine göre bakılıyor diye biliyorum özele gidiyorum 4. Haftada gebeliğimi ögrendim kanda testinde doktor çok yeni olduğu için bakmadı, 5. Haftada alttan muayene ile keseyi gördük 6. Haftada kalp atışını duymuştuk
kertenkeleannesi Suesss benim tüp bebek canım günü geldiğinde doktorum aradı kalp atışını duymaya gitmelisin diye bende yakında devlet hastanesine gittim. Kalp atışı var ama çok az ben görüyorum ama duyulmaz şuan falan dedi ben korktum hemen merkeze özel hastaneye gittim gayet duyduk kalp atışını hatta telefonuma kaydettim 😊 cihazla alakalı aynı cinsiyeti hemen görememeleri gibi
Deletedmom0043 Suesss cihazla alakalı canım, devletteki cihazlar iki boyutlu özellerin çoğu 4 boyutlu yeni nesil cihazla r
Zambakzuzu Suan ben 5+1 gunlugum. Doktora daha gitmedim nasio olursa yarin gitmeyi dusunuyorum. Persembe kan degerim 218 di. Dūn verdim tekrar 6130 cikmis sizce bu deherde keseyi gorur mu ?
Naz08 Zambakzuzu 5000 üstü kese görünür normalde. Devlet hastanesine gidiyorum 5. Haftada kese göründü, 6. Hafta da kalp atışını gördük, çok şükür. Şimdi 8+1 olduk.
Suesss Zambakzuzu 5000 olduğunda görülür diye biliyorum Canım ben inşallah görürüz bende 5+2yim yarın gidicem bende 🤗
Tazeanne54 Zambakzuzu evet keseyi kesin görür cihazı iyiyse kalp atışını bile duyabilir canım değerin yüksek
beyazguvercinim33 Zambakzuzu maşallah değerin güzel kuzenimin 11, gün adet gecikmesinde 999 düşük mü oda 5 haftalık demiş hemşire
Suesss Sevdakyr özeldeki cihazlar devlete göre çok gelişmiş onun etkisi çok büyük bence ama yinede tereddüt ettim erken olduğu için sende baya erken duymuşsun inşallah bizimkide duyulur 🙈
Zambakzuzu Arkadaslar bide benim kanpirtilasmam var 4 dusugum var bu 5ci gebeligim. O kadar cok korkuyorum ki buda dusecek diye yerimden kalkmiyorum ve doktor gormek istemiyorum o derece psikolejim bozuldu. Simdi ose coraspirinle progestan iciyorum
Suesss Zambakzuzu benimde ilk gebeliğim kürtajla sonlandı Allah kolaylık versin çok zor korkmayın bence ilkinde bende çok korku yaşadım ve başıma geldi çok düşününce kötü oluyo
Tazeanne54 Zambakzuzu colaraspin içiyorsun ya bişey olmaz Allah'ın izniyle.. benim hisselerim kuvvetlidir. Senin yazını ilk okuduğumda ilk hissettigim bı sefer dünyaya gelicek oldu. Bende düşük yaşadım üzülme dua et Allah'a sığın hergün yasini şerif oku