Tubabulat2018 Kubracma bende var 36 +5 iz dün muayenem vardi sancim cikti nstde ayni agrilar vardi doktorumda sancilarin baslamis ondan artik vycudun doguma hazirlaniyor esniyor dedi seninkide ondan canim.
Mucizem00 Kubracma canım bende de vardı doktor ddi normal bebek dönmüş ise sizde kanala yaklaşıyordur Doğuma hazırlık yani binevi öyle dedi doktorum
Buharaa Bende 36 oldum sancim bi kac kere oldu adet sancısı gibi bu cuma bende nstye giricem bakalim ne cikicak