Bbsozlm Kızlar merhaba 39+3 haftalık hamileyim vajinamın altında çok kötü bir ağrı var bebeğin baskısıylamı alakalıdır kemiklerim ayrılacak gibi ağrıyor ayağa kalkınca uzun süre oturunca bi bilgisi olan yada yaşayan varmı
Ebruliiii Bbsozlm 38 hafta olcak 45 dk sonra ☺️Bende aynı durumdayım ayağa kalktıgımda biraz bekliyorum sonra biraz paytak paytak yürüyorum acısından sonra alışıyo
kbru5 Nasıl bir agrı bende de var Sudan tam genital bölgede ama içerden değilde sanki dışardan yanlardan gibi bende 39. Haftadayım