gizemmhmt Kızlar AFP testi yapıldı. Sonuç 36 çıktı. Bunun anlamını bilen var mı? Ben anlayamadım. Referans aralığı 0-9 diyor
Mervesila35 gizemmhmt hay güzel arkadaşım sağolasın ya bende 37 çıktı post açtım fakat kaynana postları kadar rabet görmedi bir Allah’ın kulu cevap verme tenezzülünde bulunmadı
Meltemmy gizemmhmt canım o referans aralığı gebe olmayanlar için. Benim de 39 çıktı doktorum sağlıklı dedi
Mervesila35 gizemmhmt dünden beri kendimi yedim bitirdim birazdan hastaneye gitcem bakalım doktor ne dicek bende int araştırdığımda hamilelerde o değer 10-150 arası olurmuş ama bilemedim tabi
Oflu61 gizemmhmt iyi bakmamıssındır canım ben arastırmıstım yaptırdıgım zaman ayrıca doktorda gordu tabi
Mervesila35 Hastaneden geldim şimdi evet yüksek çıkmış ama risk analiz raporunu da görmek gerek dedi altı gün sonra çıkcak ama ultrasonda herşey normal bacak boyu kafa genişliği omuriliği karın çevresi genişliği normal dedi bakalım altıntün sonra görcez