Betussss 1- Bana sen diye hitap edemezsiniz 2- Tatlım vs gibi avam tabirler hiç kullanamazsınız 3- Karşınızdakinin ne iş yaptığını bilmeden fazla yorum yapmazdanız daha iyi olur 4- Teratojen etkiler genellikle pat diye ortaya çıkmaz ( özellikle antibiyotiklerde, hele ki B grubu antibiyotikse 🙂 ) dolayısıyla burada size “ ben şu ilacı kullandım da böyle oldu” diyebilecek anne adayı olma ihtimali pek yok. ( Genelikle diyorum, istisnai durumlar her zaman olur ) sağlıkçı arkadaşlarınıza sorun ya da 1-2 tıbbi kitap karıştırın, öğrenirsiniz 5- Hasta danışmanı, hastane veznedarı, kat hostesi,doktor asistanı gibi arkadaşlarımız kendini bilirkişi ilan etmese ne kadar güzel olacak...