O dönemlerde benimde kanamam ve kahverengi akıntılarım oldu, şimdi 4,5 aylığız çok şükür :) kanamalarım benim normalde adet olacağım günlerde oldu , her doktora gittiğimde ultrasonda bir kanama yada problem görülmedi, ümkanın varsa bol bol dinlen ve güzel düşün :)