Drryy ben 29. Haftam gibi çektirdim. 20’lik dişim kırılıp kırık kök içerde kalmıştı. Bir süre o şekilde idare ettim ama 29. Haftaya gelince inanılmaz bir diş eti ve diş ağrısı başladı. Gittiğim diş hekimi çekilebileceğini bir sıkıntı olmadığını söyledi. Kadın doğum doktoruma sordum o da aynı şekilde lokal anestezinin bir sakıncası olmadığını söyledi. Diş hekimim her an her yaptığının bilgisini vererek ve benimle konuşup rahatlatarak hiç hissettirmeden dişimi çekti. Çok hafifledim sonrasında, tüm ağrı gittti. Bence en kısa zamanda deneyimli bir diş hekimine görünün ve içiniz rahat olsun.