Rabia2019 ben kullanıyorum çokta memnunum,gerçekten faydasını gördüm,dışarı çıkarken takmıyorum penye emzirme sütyeninden belli oluo yani garip duruyor,2.el bulursanız ve göğüslerinizde hassasiyet olursa alın benim ikiZ bebeklerim olduğu için doğumdan 1 ay sonra krem kullanmama rağmen almak zorunda kaldım..