Dilara25 ilk bebegimde kizim 3 gunlukken sariliktan hastaneye yatirilinca sendrom falan kalmamıştı bende. Lohusalık ve lohusa psikolojisinin durumu cok normal aslinda. Aylardir tukselen hormonlar bir anda duserken baska baska hormonlar yukselmeue başlıyor. Bir de yepyeni minicik bir hayatin sorumlulugu bizi daha duygusal daha endiaheli ve tedirgin yapiyor haliyle.
Ancak lohusaligi naz niyaz ile karıştıranlar bunlar en uyuz olduğum kesim. Bu kesim ayni zamanda gebeligi sanki bir hastalik gibi gören, nazli, mıymıy tipler. Dunya uzerinde ilk kez hamile kalan, ilk kez doguran, ilk kez lohusa olan biz degiliz. Bunu sık sık hatirlamak gerek.