elifayse
Sabah ac karinla gidiyorsunuz kaydınızı yaptırıp şeker yüklemesi olucam diyorsunuz sekretere o sizi yönlendiriyor ben özelde gittiğim için muayene + şeker yüklemesi ücreti ödedim sonra laboratuvardan 50 lik çilek aromalı asitli bir kutu içecek veriyorlar oturduktan 5 dk. Sonra icmeye başlayın diyor hızlı olmanıza gerek yok ama 15 dk. Da bitirmeye çalışın diyor.bitirdikten sonra cok fazla hareket etmeyin diyor.İctikten 1 saat sonra kan ve idrar veriyorsunuz.öğleden sonra da sonucunuzu aliyorsunuz.