Aysimahiranin_annesi bende dün yaptırdım aşımı ilk dozunu ilk vuruldugunda kolum felç geçirmiş gibi oldu kıpratamadım sonra bişry yoktu ama bugün ağrıdan duramıyorum diyebilirim ateşim çok çıkmadı ama ağrı felaket kolumu kıpratamıyorum sırtüstü yattıgımda bile geri kalkmak işkence gibi iğneyi yapan kişi ağrın olursa kolonyayı dolaba koy soğuduktan sonra pamukla masaj yap oraya demişti kaç kez yaptım ama banamısın demedi buz koyuyorum buz koyunca uyuşuyo galiba ozman biraz rahatlıyorum sonra yine aynı şuandada ağrım var parolda içtim fayda etmedi