Arkadaşlar merhaba 🙋🏻
Ovulasyon dönemimden hemen sonra kan verdim beta 2.65 çıktı.(çocuk düşündüğümüz için planlı bir dönem geçirdik)
Adetime 10 gün vardı. Yarın adet günüm merak ettiğim için evde test yapayım dedim 2.çizgi çıkmadı. Yarın doktor randevusunu aldım. Ama merak içinde de kaldım. Var mı daha önce böyle bir tecrübesi olan ?