24 haziranda düşük yaptım. Doktor ilk gebeliklerde normal böyle düşükler dedi. Bir kaç doktora gittim. Kimi çift rahim, kimi kalp şeklinde, kimi perde var dedi.
Düşük yaptığım da gittiğim doktor araştırılsın istersen Zekai Tahir Kadın doğuma git dedi. Gittim. 31 Temmuza randevu verdi. Hem kan vereceğim hemde rahim ve karın filmim çekilecek. Böbreklerime bakılacak. İnternetten baktım. Rahim filmimden biraz korkuyorum açıkçası. Ne kadar sürüyor. Ağrı kesici içsem kana etki yapar mı?