Geçen hafta çarşamba bhcg 530 perşembe 636 bugün de 1081 çıktı kese gözükmedi doktor değer yeterli artmamış dış gebelik olabilir yarın yine bakalım ona göre vajinal ultrason bakarız dedi. Ama ne kanamam oldu ne kasık ağrım. Böyle bişey olan var mı değerim normal artar mı ilerleyen zamanlarda. Yada geç döllenme olduğunda değer az artıyor mu