Baloglum93 Arkadaşlar bugün dalginligima geldi avmlerdeki bu xray cihazı var ya onun içinden geçtim geçtikten sonra farkettim bebeğe bı zararı olur mu 9+4 günlük gebeyim
elifdemircan21 Baloglum93 Baloglum93 ya yok canım havaalanında bende çok sık geçtim. Arkamda bi doktor vardı şahit oldu görevliyle konuşmamıza bavulların geçtiği yerde radyasyon var o zararlı dedi.
sevval55 Baloglum93 ondan geçtindr avmdeki mağazalara girmedinmi aynı cihaz kapılarındada var. Ben guvenlik kadına sormustum alakası bile yok bu sadece metal görüyo o zaman hic bi mağazaya girmeyin hepsinib kapısında var dedi
hllaltas25 Baloglum93 kağan kocatepenin videolarını izle YouTube dan çok güzel aydınlatıyo bu konu ve bir çok konuda içi rahatlıyor insanın
Tugba12345 Canm aslnda zararli olan o bizm gectgmz degilmis cantalarmizi koydugmz bölümmüs yani onun adı x ray aslnda.bi zarari olmaz canm korkma
lavanta1 Bende adliye de geçmiştim cnm arkdasın dediği ggibi asıl radyasyon çantarı koydığumuz yermiş
Deletedmom2 Baloglum93 ben 24. Haftama kadar hep geçtim Avmnin birinde güvenlik görevlisi hamile misin diye sordu evet dedim neden geçiyorsun sakın geçme çok zararlı dedi o günden beri geçmiyorum
R_abia Baloglum93 hastane girişinde var her gitmemde geçiyorum bi sıkıntı olmadı ciddi bişey olcağınıda sanmıyorum 🤷🏻♀️