gurcem Gebelik zehirlenmesi biraz daha ilerleyen haftalarda oluyor ama doktor takibinde oldugun surece bir sıkıntı olmaz insAllah! Ben ilk hamileligimde yasamistim ama 30lu haftalardaydim ozaman ve baya ilerlemis farketmemistik oyle durumlarda tehlikeli olabiliyor ama eger tansiyonunuz normal ise korkmayin.. Elleriniz ayaklariniz birden cok sismemeli ve birden yuksek kilo alimina dikkat edin bunlarin hepsi belirtiler..