Anneadayi0203 Merhaba benim doktorum progestan fitil verdi normal diyolar ama yinede doktor kanamalardan haberim olsun diyo benimde ara ara kanamam oluyo bi ara iğne vermişti şimdi tekrar fitile döndü 7 haftalık hamileyim ilk hamileliğim bence doktorla iletişimde ol sürekli herkesin kese yeri tehlikelimi tehlikesiz mi belli olmuyo muayenede anlaşılır düşük tehlikesimi yoksa tutunma yerleşme kanamaları oldugu