Benibirakma 38.haftama girdim bugün hep içimde bir korku var ya bana ya bebeğime biseu olacak diye aklım çıkıyor ilk hamileliğim saglıkla bebeğimi kucagıma almayl herseyden çok istiyorum ama bsey olacak korkusu beni mahvediyor
Dilekbodur Benibirakma Bol bol estagfurullah el aziym ve salavat çekin size tavsiyem rahatlayacaksınız inşallah
Askkokuluyavrum Benibirakma bende ilk aylardan beri vardı namaz kılmaya başlayalı çok şükür bütün evhamım gitti Allah’a teslim olmak kadar evham giderici birşey yok Rabbim veriyor Rabbime boynumuz kıldan ince bizi böyle şeylerle insAllah sınamaz hepimizin evladını Hayırlısıyla kucağımıza almayi nasip etsin
Naydolunay Canım kendini rahatlatacak şeyler yapmayı dene kafanı dağıt, Kuran dinle mesela ve her şey çok güzel olacak diye düşün
Mzgn01 Benibirakma aynı ben . Bişey olacak anlamayacam diye aklım çıkıyor bazen. Ki daha 35. Haftadayz bi an önce kucağıma almak istiyorum
Benibirakma Mzgn01 bende vallahi hareketini azıcık hissetmym aman bisey oldu paniği dört yanımı sarıyor
Neslihant Benibirakma dua etmekten ve olana razi olmaktan baska bsey gelmez elden malesef. Allah büyüktür inşallah o an bi ferahlik verir içimize
Benibirakma Neslihant kazasız belasz elimiz ayagımız önümüze gelir insallah evlatlarımızı kucagımıza alırız insallah ya