Yldzhh Anneler bebegim 2-3 gunden beri kusarken cok zorlaniyor cildiriyo resmen yarin doktora goturecegim ama bilgisi olan var mi
guler27smsk_ Yldzhh bilmiyorum cnm üstte kalsın bnm oğlum da 20 günlük iki gündür çok ağlıyor sancısı var ne yapacağımı bilmiyorum zor gerçekten 😔