Selam kızlar 31+6 dayım dün idrar yolu enfeksiyonundan dolayı 1 gece hastanede serumla ilaç tedavisi için yatış yaptım. Bugün iyiyim çok şükür ama karnımın yanlarındaki kaslarımda gerginlik ve hafif acı hissi var. Özellikle ayakta kaldığım zaman ya da yattığım zaman daha çok hissediyorum. Sizde de olmuş muydu normal mi yani? 🤔