Busrabora Kızlar sacını boyatan var mı diplerine değdirmemek için röfle yaptırcam yaptıran var mı aramızda?
Deletedmom0065 Busrabora yaptirdim herhangi bi sikinti şimdilik yok. Sorun olacagini sanmiyorum arastirmiştim sorun olur diyene rastlamadim.
Deletedmom667 Busrabora doktorum ombre rofle renk acıcı ıslemler kesınlıkle onermedı .. sadece bıtkıselle normal ve dıp boyası yaptırabılırsın oda 3.aydan snra demısti
Kahramanandmom Ben 13.haftamda yaptırdım kuaförüm bir kaç hamileye daha yaptığını söyledi boya organik dedi tabi fiyati da biraz şişirdi sıkıntı olmadı hamdolsun suan 29.haftamdayim .