Evetttt bizde doğum hikayemizi yazıyoruz. Benim kızım hiç doğum pozisyonu almadığı için sezeryan olacak dedi doktor. Neyse sonra 38+1 yani ayın 18ine gün verdi ve sezeryan olduk. Beni ameliyathaneye aldılar. Ben tamamen bayıltılarak olacaktım ameliyatımı. Hem doktorum onu önerdiği hemde ben heyecanlanırım diye bunu tercih ettik. Neyse ameliyathanede bana tansiyon aletleri vs şeyler takılırken ben istemeden de olsa heyecan yapmışım sanırım tansiyonum düştü ve daha narkoz verilmeden bayıldım nerdeyse. Sonra müdahele ile kendime geldim. 10 15 dk sürmesi beklenen sezeryan dogumumdan 45 dakikada cıkmak zorunda kaldım. Neyse saglıklı bi şekilde kızımı kucağıma aldım. Ameliyattan 6 saat sonra beni yürüttüler. İlk kalkışta beklediğim kadar zorlanmadım. Başım falan da dönmedi. Neysee bi gece hastanede yatacaktım. Ama gaz sancılarım başladı. Ama öyle böyle değil. Yani gaz sancılarım omuzuma hatta gögsüme bile vuruyordu. Abartmadan söylüyorum yatakta değil yatmak dönemiyordum hatta yatağa çıkamıyordum bile. Eşim beni cıkarıyor yatakta döneceğim zaman kucagında döndürüyordu. Kim be dediyse yedim içtim. Şekerli su, kimyon, rezene, limonlu yağ, incir, kayısı, sıcak su torbası daha neler neler.. Hastane de doktor büyük tuvalate cıkmadan taburcu edilemez dedi. Orada serum , igne, ilaç hiç biley fayda etmedi. En son lavmar yaptılar. Büyük tuvaletime cıktım ama gazımı cıkartamadım. Neyse büyük tuvaletime cıktıgım için taburcu edildim. Üste saydıklarımın hepsini yaptım evde de. Bugün 5. günümüz olmasına ragmen gaz sancılarım bitti denemez ama Allaha şükür çok çok azaldı. Bunu okuyupta kendi isteği ile sezeryan olacak arkadaşlar varsa bence biran önce vaz geçsin. Normal doğum gibisi yok. Bu sürede sütüm de 3. günüm geldiği için ilk günden itibaren mamaya başladık. Ama sonra sütüm gelse de suan sarılığımız sınırda. Bol bol emzirip bunu da atlatacağız inşaAllah.
Benim hikayem bundan ibaret. Sormak istediğiniz soruları yanıtlayabilirim. :)