Bende de iki damarda çentikleşme çıktı 21. Haftada detaylıda doktorum çorapsan başlattı Şu an 24 haftalık olduk cumartesi kontrolüm vardı bebeğin gelişimi yerinde fazla bile dedi doktorumuz hersey yolunda şimdilik .Tanisyon yada şeker problemim yok şeker yüklemesi yaptırdık çıkmadı tansiyonumu da ara ara sağlık ocağında ölçtürüyorum düşük çıkıyor .Günde bir bardak limonlu su içiyorum birde çay içtiğimde içine hep limon sıkıyorum .Tuz çok az kullanıyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum .Herşey bebişlerimiz için🙏🏼