Nihaldag İyi günler herkese 37 ve 38.haftasında olanlar bebişlerin genel durumları , kiloları ve nst deki durum nasıl gidiyor konuşalım biraz 😊
aytulbasturk Nihaldag 38+4 haftadayım bugün son kontrole gittik kilo 3300, nstde sıkıntı yok dedi doktor çatı muayenesini oldum, kasılmalar var sancı dünden beri ara ara girmeye başladı doktorda bi kaç güne zaten bebek gelir dedi
Feridehazar Nihaldag bizimde dün kontrolumuz vardı 37+3üz başı çok aşağıda dedi nst de sancı çıkmadı çıysaydı çatıma bakıcaktı ama benim ara ara kasılmalarım sancılarım oluyor ayaktayken şimdi kontrollerimiz haftaya düştü p.tesi tekrardan gideceğiz 😊
Betul11 Nihaldag 37+1deyiz geçen hafta çatı muayenesi oldum çatımın dar normal doğum yapamayacağımı öğrendim kilosuda 3300dü
Nihaldag Feridehazar Benimde 37 hafta 4 gün . Sanırım birebir aynıyiz ☺ kilosu 2.900 . Nst de bebek hareket ettikçe 80 100 sancı çıkıyor ama düzensiz sancı . Gün içinde de sıkça oluyor . Günlük hayatımı etkilemiyor ama yoruyor beni .
Nihaldag Betul11 Neye göre dar deniliyor acaba . Eskiden böyle muayene mi vardı diye sorasi geliyor insanın. .
mervemre2019 Nihaldag 38+5 im çocuk 3200 kg normal doğum bekliyoruz bakalım ve çok sıkıldım artık dogsun istiyorum
Ngovercin Nihaldag 38+1 dün kontrolüm vardı muayene oldum yumuşama var dedi rahminde eve geldim gece 11de nişanım geldi :) bugün tekrar gittim sancı yok açılma yok daha haftaya pazartesi tekrar gidicem tabi o zamana kadar doğum olmazsa :)
Hnfeshnn Bende 37+3. 3100 kilosu. Nst de 6 dakkada bir düzenli 100 sancı çıkıyor ben hissetmiyorum. Mukus dedikleri akıntı geldi 3 defa .. 2 cm açıklık var ama bende gram sancı hissetmiyorum öyle bişe var. Bakalım hayırlısı bugün gittim Pazartesi yine gel ddi 🙄
Nihaldag Hnfeshnn Nst de sancı 100 olduğunda nefesim kesiliyor gibi oluyor benim fakat hareket edip yukarda topluyor sanki bebek kendini işte o zaman öyle sancı çıkıyor .
TugbaClk Nihaldag 37+3 ken gitmiştim kilosu 3175 gr nst de 10 dk bi 80 sancı çıktı çatı muayenesi oldum açıklık yok ama yumuşama var dedi şuan 38+2 yiz henüz bi hareketlilik yok perşembe kontrole gitcez bakalım neler olcak 🤷🏼♀️
Nihaldag TugbaClk Benim bebişte durur inşallah birkaç gün daha ama kendini yukarı topluyor sürekli ve nefesimi kesiyor sancı ara ara geliyor..