Mehsu Arkadaşlar izmir/menemen sada hastesine giden var mı 😊 hangi doktora gidiyorsunuz ve doğum ücretlerinden haberiniz var mı 🤰
ilminur_ilhan Mehsu bir yakınım orda sezeryan doğum oldu 2 bin tlymis sanırım doğum ücreti öyle duydum
R_abia Mehsu sada hastanesinde Özlem Özbilene gidiyordum memnumdum ama rahim ağzı yetmezliğimi öğrenince değiştim şuan medicalparka gidiyorum böyle bi sorunum olmasa özlem hanıma devam edicektim
Mehsu CiHal kadın doğum doktoru 7 tane diye biliyorum canım ama aralarında ebru diye doktor yoktu diye biliyorum 😊
miniknokta Benim arkadaşım orada doğum yaptı ve doğum bölümü çalışanlarının çok güler yüzlü olduğunu anlattı. Benim doktorum Cavit Metr Tercan da Sada ile anlaşmalı o yüzden Güzelbahçe’den Menemen’e gideceğim doğum için 🙈
Mehsu Arzuu35 bende nurdan hanıma gidiyorum canım bende memnunum ne zaman istesem ulaşabiliyorum hemen dönüş yapıyoruz güneş kremim markasına bile beraber karar verdik inşallah sonuna kadar memnun kalırız 😊
Eda3535 Özlem hanıma gidiyorum memnunum çok iyi sıcakkanlı ilgili bi doktor. Doğum ücretide 1950 tl sezeryan normal farketmıyor aynı
Mehsu Eda3535 bende nurdan hanıma gidiyorum çok teşekkür ederim her defasında başka seyler sormaktan unutuyorum çok iyi oldu
Mehsu Arzuu35 canım sen detaylı ultrosan çektirdin mi sada hastanesinde mi çektiriyorlar yoksa anlaşmalı başka hastanede mi 😊