Efsoo doktorlar sorunsuz dedi fakat nasil olmuyim ? Dr lar daha sonraki aylardaki gelisimine bakicaklar bebegin . Her ay sorunsuz gidecegine elbette kalben inaniyorum fakat sormam dogal birsey degilmi ? Daha onceden bunu yasayip , ileriki haftalara erismis olan gebelere , nasil bu zamana kadar sorunsuzmu geldiler , bebeklerinin gelisimi hep yolunda giderekmi geldiler ? Bak mesela gebelik zehirlenmesini ogrendim simdi tansiyon takibinde kalirim her ay duzenli olarak . Arastirmak her bilincli , kulturlu , deneyimli annenin hakki en guzel yoluda birbirmize danismak , konusmak . ILETISIM .