Dilanserdar bende de ilk aylar alt ast değerleri yüksek bulundu. Dr. um Gastroenteroloji bölümüne sevk etti beni. Orda radyoloji Dr.u karaciğer filmi çekti. Karaciğerde büyüme çıktı. İlaç verdi günde üç kez kullanıyorum. Değerlerim her ay geçtikçe düşüyor zamanla normale biner diye düşünüyorum. Fakat bu ilaç dışında hiçbir ilaç, vitamin vs. kullanmıyorum yasakladı Dr. um. 20. haftamdayım bu arada