Benimde dogum Ocak 19a falan denk gelicek. Duz beyaz ayakli alt ve duz beyaz uzun kollu zıbın aldim bol bol, herşeyin altina onlari giydirirm diye düsündüm. Bol bol da kalin, ayakli, önü çıt çıtlı tulum aldim.. yelek ve kalin battaniyeler aldim. Artık eksik olursa tamamlariz dogunca napalim😃