Pofidik Folik asitten yanlışlıkla günde iki tane içen var mı , benimkisi folbiol ne zaman bitecek bu folik asit yaaaa😓
Elifdikel Pofidik bir kere çift içince birşey olmaz ama tekrarına dikkat edin ben 16.haftaya kadar kullanmıştım
NihanMine Pofidik bende 12. Haftada kesti canım muhtemelen genel olarak 12 de kesiliyor sanırım ama bir kere yanlışlıkla içmekten bişey olmaz dikkatli olmalısın 😊
Htcglgnaksy Pofidik bende unuttum içtim bişi olmuyor canım benim rahat ol fazlasını vücut atıyor zaten ama sürekli olmamasına dikkat et .
Oglumabioluyor60 Pofidik bazi dr gunde ıkı tanede onerıyor cnm merak etme bişy olmaz ama unutuyosan. Not tut
Bianne Genelde 12.haftaya kadar kullanırsın ve bisi yapmaz folik asit günlük ihtiyacının fazlası idrar ile vücuttan atiliyo
Pofidik Bianne benim ilk hamilelik hiç bı fikrim yok kan ilacim da var onu içtim diye sanırım iki tane ictim
Bianne Pofidik Doğrudur, cok önemli birsey değil vücut onun dengesini kuruyor fazla geldiyse idrarla vücuttan atar canm
Pofidik NihanMine korktum baya bide panik atak hastasıyım ben panik yapiyroum hemen ya zararı olursa diye bide folbiol yuksek dozajda bı folik asit diye biliyorum benim daha varmış desene😊
NihanMine Pofidik o korku panik hiç geçmiyor merak etme ☺️Ben de ilk başta folbiol kullanıyordum doktorum sonra değiştirdi ve folica kullanmamı tavsiye etti b12 falan da var içinde
Pofidik NihanMine hamilelik te daha çok panik olacağım yani neyse sabır 🌸ben tedavi surecim bitmeden ilaç kullanıyoken hamile kaldım hayırlısı ins
NihanMine Pofidik tabi ki hiç geçmiyor daha yeni başlıyor yani 😃 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😍