Mrvlvnt30 Pazartesi doktora gittim 32 haftalık hamileyim doktor bana bebeğinin suyunun az olduğunu söyledi ama bebekte bir sıkıntı yokmuş açıkcası korkuyorum ne yapmalıyım bu durumu yaşayan varmı ?
anapanda12 Korkma canım, bol bol havuç suyu iç. Suyu arttırıyormuş birde gebelik şekeri vs bişi yoksa bol bol taze meyve suyu sık iç fayda eder inşaAllah 🤲🏻