Paresss kürtajdan sonra benim zaten göğüs hassasiyetim hep devam etti adet olduğum zamanda var mıydı hatırlamıyorum orasını ama 2,3 hafta göğüs hassasiyetim hep vardı. Vücudunu sal zaten kendini bırak kastıkça adet gecikir. Hayırlısıyla evlatlarımıza kavuşalım hepimiz insallah sana da geçmiş olsun