Mrwclkgl Merhaba kızlar 22+2 günlük olduk. 19. Haftadan beri hareketlerini hergün hissediyorum. Bugün sabah en son saat 7 gibi hissettim birdaha olmadı. Bu haftalarda normal mi acaba🙄 uzandım tatlı vs yedim ama pek bişey olmadı. Bikaç arkadaşa sordum onlarda aa ben hissediyordum uykumdan bile uyandırırdı diyor bana da daha onun için erken gibi geliyor 😮
Dilarabaydar Mrwclkgl Elinle karnına dokun sars biraz hareketlenir bizimki nst de uyuduğunda doktorlar göbeğimi sağa sola sarsarak uyandırıyorlardı hareket ediyordu 🙂
madl41 Mrwclkgl Canım bekle mutlaka hareket eder benim tembelde bugün sabahtan hareketsizdi daha yeni oynuyor sabah bende çok korktum bende 22+3 üm
seymahnm Mrwclkgl 23+4 um . Benimde ayni bir , iki gun hareketi az , hatta bazen aksama kadar veya sabaha kadar bekledigim oldu neden hareket etmiyor diye , sonra uzerine 1,2 gun hareketli . Hep ayni tereddutleri yasiyoruz demekki .
Busraoz Mrwclkgl Biz de biraz önce bu konuyu konuştuk. Benim de 2-3 gün hareketli 2-3 gün durgun geçiyor dengesiz şekilde olduğu için hep kuşku hep panik.
Mrwclkgl Dilarabaydar denedim dediğini sanki hafiften döner gibi bişey hissettim umarım doğru hissetmişimdir😊
emosadana 25+0 olduk bugün . Birkaç gün önce bende de aynı tedirginlik olmuştu. 1 gün boyunca hiç hareket etmedi. En son uzanıp dinlenirken babasının sesine tepki verdi. Sonra da normale döndü. Şimdi sıkıntı yok. Sanırım oluyor öyle ara ara. Ama bazen su eksilmesinden kaynaklı hareketlerde yavaşlama olabiliyormuş. Uzun sürerse doktoruna danış bence.
Mrwclkgl emosadana bende aynı şekil babasının gelmesini bekliyorum brlkl ona tepki daha çok verir 😊 aynen bekleyeyim olmazsa gidip muayene olmakta fayda var teşekkür ederim 🌼
Mrwclkgl Helen0101_ oyy kıyamam ben ona maşallah anne kuzusu olacak demek. Bizimki şarkıya henüz tepki vermiyor🤣
Mrwclkgl madl41 hissetmeden önce muayene gelsin de iyi mi içim rahatlasın derdim. Şimdi hareket etmeyince yine iyi mi acaba diyoruz. Annelik daha doğmadan başlıyor 😇
madl41 Mrwclkgl Bende öyleyim malesef hissetmediğimde acaba korkusu sarıyor bütün Sabahtan süt havuç kaşar ne bulduysam yedim ama hanımefendi banamısın demedi 😊Saat 4 e kadar tekmelemedi ağlıycaktım artık sonra akşam yemeği yedim yine ses yok 1 saat geçti sonra tekmeledi bu haftalar da böyle dengesizlik oluyor galiba aslında onlar içerde kendi dengesini kuruyor ama biz pinpirik yapıyoruz🙄
Mrwclkgl madl41 aynen öyle onlar rahat olsun da istediklerini yapsınlar içerde 😊 detaylı ultrasona girdiniz mi siz
Dorukunannesi95 Mrwclkgl 24+5 im.seker yuklemesi yaptim dün. Dün e kadar karnimi yirtip cikacak sandigim bebek seker yuklemesinden sonra hic kipirdamadi korktum ben de doktor a hemen gittim iyi cok sukur ama hala kipirdamadi mesela
Mrwclkgl Dorukunannesi95 benm şeker hep var canım ama çok şükür iyiyiz. Seninde durağan dönemi demek ki inşallh başlar akşama 😊
Hazan Mrwclkgl bende o haftalarda günlerce hissetmediğim oluyordu canım korkma bence pozisyonundan kaynaklanıyor olabilir
Elifdikel Mrwclkgl bence gayet normal ben o haftalarda çok nadir hissederdim her gün bir defa hissettgimde içim rahat olurdu bebekten bebeğe fark ediyor yine de içiniz rahat etmezse sağlık ocağında bir kalp atışını dinleyin isterseniz
Mrwclkgl Elifdikel doğrudur sabah bir iki kez hissettim gidişata bakayım o zaman yarın giderim olmazsa teşekkür ederim 😇
Mrwclkgl madl41 inşallah bi sıkıntısı yoktur içinizi ferah tutun. Görüntü verdiler mi peki yüzü belli miydi 😊