Merhabalar
Detaylı ultrason iyi çıkmıştı. Bu hafta (35+2) normal ultrasonda doktor tekrar beni fetal ekoya yönlendirdi. Radyoloji uzmanı 1.1mm VS deliği saptadı kalpte. Doğuma kadar kapanadabilir, kapanmayadabilir dedi. Benzer durumla karşılaşan var mı? Sizin doktorlarınız neler dedi.