38+5 selamlar Bu sabah yatişim yapildi .Tansiyon yükseligi sebebiyle tabi açilma ve sanci yok.Suni sanci verildi .Ufacik sanci yook odama çiktim çayimi içiyorum😁😁
Yarin sabah bidaha deniycek doktorum hemen pes etmeyelim yarinda olmazsa sezeryane alicam dedi .Bakalim minik Rüzgarim nasil gelmeyi tercih edicek 😍😍😍