ArOzEn kızlar aranızda benimle aynı haftada olan var mı? nasıl gidiyor? cuma günü kontrolüm var merak ediyorum bebeğimi en son 25 haftalıkken gitmiştim doktora kaç kilo oldu falan sizler nasılsınız?
R_abia ArOzEn 29+3 yarın kontrole gideceğim 25+5 de 1059 gramdı geçen hafta gittim doktorum yoktu başka doktor baktı oda söylemedi yarın kendi doktoruma görüneceğim bakalım kaç kişo olmuş ☺️ Serklajlı olduğum için hafta 1 kontrole gidiyorum
ArOzEn Sevimnaz nasıl gidiyor canım hamileliğin varmı ağrın falan benim bazen gece sağa sola dönerken ağrı oluyor geçiyor sende de oluyor mu
ArOzEn R_abia 25+4te 971 gr dı benim ☺️ bende fazla mı acaba diye düşünüyordum seninki maşallah 41 kere :)
Sevimnaz ArOzEn Bende ağrı olmuyor da dönme ihtiyacı hissediyorum sağa sola bikac gecedir 2 3 kere uyanır oldum şimdilik bir problem yok ilerleyen haftalarda ne olur bilemiyorum 🤯
R_abia ArOzEn erken doğum riskinden ben yemeye çok yüklendim kilo alsın diye 2 hafta öndeydi kilosu ozaman ama sizinkide gayet normal maşallah sağlıkla alalım kucağımızs inşallah 🥰