Merhaba kızlar 21 haftalık gebeyim
çok şükür sağlıkla ilerliyor bebiş
Benim merak ettiğim;
kaçıncı kontroldür kendini göstermiyor
cinsiyetin geç belli olmasının herhangi bir olumsuz nedeni yok depil mi?
bu swfer çikolata da yedim, detaylı ultrasona yakın.
Bacakları kapalı duruyor
aşersem oradan anlıcağım ama tatlı-tuZlu -ekşi aşermem yok
kendini göstermeyince genelde kız derler ama kesin değil ki
doktor bana kız gibi geldi dedi ama gibiyle de olmaz (diğerleri hiç tahminde bulunmamıştı)